søndag 14. desember 2008

~Cr1mson - Sterkere tilbake enn noen gang!

Ja nå er jeg tilbake igjen, sterkere enn noen gang på gaming fronten.
Har nylig fått ny gaming pc (Speccs: XFX 260 GTX, 4gb ram, Samsung spinpoint 500gb, E8500 C2D @ 3,16GhZ).

Med ny data følger mange nye spill titler, altså følgende: Assassin's Creed, Crysis, Left 4 Dead, Red alert 3 og en av årets storslagere: Fallout 3!

Dessverre så har julenissen, den onde mann fra nord som jeg kan kalle han... bestemt at Cr1mson ikke får spilt L4D, RA3 eller Fallout3 før 24. Desember. (Julenissen i mitt hus er vell bedre kjent som Mamma og er ikke noen mann!)

Like gøy var det i år å se mine egne gaver pakkes inn av damer bak diskene.

Dette gir jo meg en del spennende å skrive om i juledagene fremover. Skrivelysten min kommer og går, så er vi heldige (ja, vi!) så blir det en del reviews framover :)

God jul min kjære fans! :>

Ingen kommentarer: