onsdag 8. august 2007

Skaffet meg Two Worlds

Ja som sagt i tittelen har jeg fått meg Two Worlds. Men det varte ikke lenge. Jeg var ganske skuffet med engang og pc'en min kunne ikke dra det. System kravene var som følger: minmum 500 ram (Er ikkeno problem!), den verste delen var når jeg komer til GhZ minimum kravet var 2000! Det var greit men det verste var at for å kjøre spillet optimalt trengte jeg 3GhZ! Desverre har jeg ikke en så kraftig pc. Har du?

Jeg kjøpte det hos Ebgames, vi ringte og spørte om jeg kunne få pengene tilbake. Ebgames var veldig greie og sa jeg kunne bytte det mot et annet spill! Så Ebgames er en butikk du kan stole på - hvertfall i Tønsberg. Two Worlds var bare ikke spillet for meg men skal ikke si du må holde deg unna fordi det er mange som liker det. Så får håpe ett spill kommer snart som jeg får lyst på. :) ps: Har du noen gode forslag? legg til kommentar! ;-)

Ingen kommentarer: